Stiga sommerleir

 

Stiga sommerleir begynner søndag 19. Juni.

Det hele starter opp med info- møte i Skiensfritidspark. Leiren avsluttes 24. juni kl.15.00.

Praktiske opplysninge

Trenere / Ass. Trenere:

Jan Berner, trener ansvarlig for leir.

Peter Ahlgren, Sverige
Peter Greczula, Sverige
Thorsten Hævdholm, Landslagtrener (onsdag)
Jan Bergersen, Landslagtrener (tirsdag)
Gundars Russis, Landslagtrener (tirsdag)
Sindre Åteigen, Trener - B-72
Linus Bränström, Trener - Eiker
Kristin Sandberg, Trener - Eiker
Øystein Pettersen, Trener Telemark Toppidrettsgymnas, Moflata
Bengt Paulsen, NBTF, leder av trenerkurs 1

Bespisning:
Maten vil bli servert i restaurant i Sportshotellet/Thon Hotell til de som valgt alt.1.

Overnatting:

Overnatting vil finne sted på Sportellet / Thon Hotell til de som har valgt alt.1 og på Solum speiderhus like ved side av

Skien fritidspark eller privat til de som har valgt alt.2.

Tøy og utstyr:
Deltagerne må ha med seg toalett saker og ekstra treningsstøy. Det vil bli delt ut en T – skjorte og Stiga drikkeflaske.

Fritidsaktiviteter:

Det vil bli lagt opp til fritidsaktiviteter hver dag. Vi kan bl.a. nevne Bading, fotball, o.s.v.

Til foreldrene:
Vi vil henstille alle foreldre om å sende med ungene opplysninger om navn og telefonnummer hvor dere er å treffe, slik at
vi vet hvor vi skal henvende oss dersom det skulle inntreffe tilfeller hvor dette er nødvendig.
Vi vil gjøre oppmerksomme på at dersom leirdeltagerne ikke følger ordensreglementet som blir satt opp, kan dette føre til
hjemsendelse.

Betaling:
Din innbetaling er bevis på din påmelding. Kontonr.: 5134.06.05989.
Skulle det være noen opplysninger dere savner, ring: NBTF V/ Ghassan Chaer: 92047377 (m);
Norges Bordtennisforbund
Ghassan Chaer
Administrasjonskonsulent
Tidsplan

Søndag :

1200 – 1500: Ankomst/Innsjekking
1530 - 1600: info - møte i Skienshallen
1600 - 1800: Start første treningspass
1800 - 2000: Dusj etter trening/Fritidsaktiviteter.
1800 - 2030: Middag
2230: Samling (alle skal være på rommene)
2300: Stille på rommene

Man. - Ons.

0700 - 0930: Frokost

1000 - 1200: Start første treningspass

1200 - 1400: Lunsj

1400 - 1600: Fri/Fritidsaktiviteter

1600 - 1800: Start andre treningspass

1800 - 2200: Fri/Fritidsaktiviteter

1800 - 2030: Middag

2230: Samling (alle skal være på rommene

2300: Stille på rommene

Torsdag: Turneringsdag:
0700 - 0930: Frokost

1000 - 1600: Turnering
1200 - 1400: Lunsj
1800 - 2030: Middag

Fredag

0700 - 0930:Frokost
1000 - 1200: Start siste treningspass.
1200: Premierutdeling
1200 - 1400: Lunsj
1400 - 1500: Pakking

Ordensreglement
1. Tidsplan må følges.
2. Alle må være på plass til fastsatte tider
3. Alle må være rolige etter kl. 23.00.
4. Spillerne har det fulle ansvar for at hotellet er riktig informert/oppdatert om romfordelingen, og
Hvem som bor sammen. Skiftes det rom internt, må resepsjonen og nattvakt ha beskjed om
dette.
5. Deltagerne plikter å rette seg etter de trenere og ledere retningslinjer.
6. Hver enkelt får tildelt 1 stk. lite håndkle, 1 stk. stort håndkle, dette ligger på rommet ved
ankomst. Det vil ikke bli gitt ut flere håndklær under oppholdet. Spillerne er ansvarlig for at
Disse håndklærne er igjen på rommet ved avreise. Opptelling vil bli foretatt, og spillerne er
Økonomisk ansvarlig for eventuelle mangler.
7. Alle på rommet er ansvarlig for at det er ryddig til enhver tid.
8. Det er ikke anledning til å spise utenom de fastsatte tidene. Dersom noen kommer for sent, må
de vente til neste måltid blir servert. (Dette av hensyn til de som skal jobbe på restauranten).
9. Alle deltagerne må ha med skriftlig tillatelse fra foreldre for å dra til sentrum. Dersom dette
ikke fremvises, blir vedkommende nektet å reise inn til sentrum.
10. Det skal være ro i korridorer og på rommene kl. 23.00.
11. Det tillates ikke å nyte medbrakt, verken alkoholholdige drikker eller matvarer som forårsaker
rot og søppel. Eks. øl, vin, pizza, hamburger osv.
12. Rommet forutsettes forlatt i den tilstand som det befant seg ved innsjekk. Er rommene tilgriset
utover det normale, gjenstander mangler, eller det er utøvd hærverk på hotellets eiendom,
stilles deltager økonomisk ansvarlig for dette.
13. Minibarene vil være låst ved ankomst.
14. Dersom en eller flere av punktene vedr. ordensreglementet blir brutt, er dette
hjemsendelsesgrunn. Foreldrene vil få en skriftlig tilbakemelding på dette. Hjemsendelse
skjer ved førstegangsbrudd.

Share |

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.